Anul trecut a fost unul destul de plin pentru Marius Ghenea (foto), presedintele FiT Distribution, grup din care face parte magazinul online PCfun. Si-a continuat strategia de achizitii inceputa la finalul lui 2008 si in mai putin de un an a ajuns de la patru la noua magazine online. Cea mai importanta tranzactie a fost cu PC Garage, care a si facut ca businessul condus de Ghenea sa ajunga in 2009 la circa 30 de milioane de euro, situandu-se astfel pe pozitia a doua dupa eMag.
Presedintele FiT vorbeste, pentru Wall-Street, despre integrarea PC Garage, cum va fi piata de comert online in 2010, ce achizitii il intereseaza sa mai faca in domeniu si ce ar face in cazul in care s-ar retrage din vreuna dintre afacerile pe care le are in prezent.
Wall-Street: Cum se desfasoara integrarea PC Garage?
Marius Ghenea: Foarte bine, pentru ca pe langa lucrurile comune pe care le-am gasit in faza de preachizitie acum am descoperit foarte multe energii utile intre cele doua companii atat la nivel de resurse umane, cat si la nivel de logistica si a unui transfer de best practices. Sunt lucruri pe care PC Garage le-a facut si le face foarte bine, mai ales in privinta platformei online pe care o utilizeaza. Acum suntem in faza finala a integrarii acestei platforme pentru toate magazinele din FiT Distribution si cred ca acest lucru ne va da un avantaj semnificativ pe piata in 2010.
PC Garage si-a dezvoltat o platforma online proprie tinand cont de necesitatile organizatiei si de ceea ce au solicitat utilizatorii online. In acelasi timp, daca ne uitam la partea de promovare si marketing, cred ca acolo putem transfera niste elemente dinspre FiT catre PC Garage. Dovada ca, dupa achizitie, PC Garage a fost activ in piata cu destul de multe oferte, promotii, concursuri.
WS: Spuneati ca aceasta platforma tine mereu cont de ceea ce isi doresc utilizatorii. Practic, c