TotalSoft, unul din principalii producatori de software de business de pe plan local, planuieste ca in 2010 sa-si creasca vanzarile cu aproximativ 20%, pana la valoarea de 24 milioane euro si sa obtina un profit de 6 milioane euro.
La sfarsitul anului trecut, compania a realizat o cifra de afaceri de aproape 20 milioane euro, din care EBITDA reprezinta 25% (5 milioane euro).
Raportat la perioada similara a anului 2008, TotalSoft a inregistrat, pe langa cresterea cifrei de afaceri, si o crestere a EBITDA cu aproape 40%. Veniturile obtinute de companie provin in proportie de 70% din vanzarile realizate pe piata romaneasca, restul de 30% rezultand din export.
Ca obiective pe termen mediu, compania pregateste lansarea sistemului Charisma ERP pe web (2011) si cresterea, pana in 2014, a veniturilor provenite din vanzarile realizate pe piata externa la 50%. Pentru 2010, TotalSoft isi fixeaza ca tinta o crestere consolidata a vanzarilor cu circa 20%, pana la valoarea de 24 milioane euro si un EBITDA de 6 milioane euro.
Citeste aici mai multe despre cum vede seful TotalSoft anul 2010
Desi 2009 a fost un an extrem de dificil pentru piata IT&C, reflectat si in zona pietei de solutii ERP, TotalSoft a reusit o crestere de 32% a veniturilor obtinute din Charisma ERP, adaugand 45 de noi clienti. La polul opus s-a situat sistemul de project management Primavera, ale carui scaderi au fost simtitoare pe fondul prabusirii pietei constructiilor si a proiectelor de infrastructura.
Anul 2009 a fost un an in care contractele internationale au crescut in mod semnificativ, printre clientii care s-au alaturat portofoliului TotalSoft numarandu-se OMV Viena, Credins Leasing Albania, Deutsche Leasing Bulgaria sau Kronos Bulgaria. Pe plan local, au ales sa-si intareasca infrastructura software cu solutii TotalSoft Euroconstruct, Medisystem (Spitalul s