Agentia de relatii publice Mmd Romania devine Grayling, in urma unei fuziuni la nivel global a companiilor de consultanta in comunicare Grayling, Trimedia si Mmd, au anuntat oficialii agentiei.
Echipa si managementul Mmd Romania raman aceleasi, in urma repozitionarii, au precizat, pentru DailyBusiness.ro, reprezentantii companiei.
Noul Grayling formeaza, in prezent, o companie globala de consultanta.
In plus, agentia Momentum din Orientul Mijlociu se alatura companiei Grayling, devenind Grayling Momentum. La fel, expertii in PR tehnologic de la Connecting Point Communications din San Francisco se alatura aceleiasi companii, devenind Grayling Connecting Point.
Grayling are acum o noua identitate si o noua pozitionare.
"La ora actuala, Grayling inseamna o abordare noua, intr-o lume noua. Pe pietele actuale, dinamice si in continua schimbare, clientii cauta un nou tip de companie, care sa ii ajute sa infrunte cu succes aceste provocari si sa beneficieze de orice oportunitate", a declarat Michael Murphy, CEO Grayling.
Conducerea companiei Grayling este asigurata de CEO-ul Michael Murphy. Echipa de senior management este alcatuita din Alfred Autischer - managing director Europa de Vest, Chris Dobson - managing director, Europa Centrala si de Est, Europa de Sud-Est & Eurasia, James Acheson-Gray - managing director, International, Loretta Tobin - CEO Marea Britanie, si Vivien Hepworth - chairman of PR si Public Affaires Marea Britanie.
Grayling este a doua companie ca marime, in topul celor mai mari firme independente de consultanta in relatii publice, afaceri publice, relatii cu investitorii si organizare de evenimente. Grayling are birouri in 70 de locatii din 40 tari, in Europa, SUA, Orientul Mijlociu si regiunea Asia Pacific. Compania are in prezent venituri de peste 100 milioane euro. Agentia de re