Daniel Onoriu a devenit campion naţional de viteză în coastă, după ce în 2006 a avut un teribil accident de motocicletă. 9 zile de comă şi o plasă în burtă, pe care o are şi acum
Daniel Onoriu a devenit campion naţional absolut de viteză în coastă anul trecut. Se spune despre el că merge cel mai tare. A început cu kartingul la 12 ani, a continuat cu Superbike, iar acum a trecut la raliuri, unde în 2009 a cunoscut cel mai mare succes al său. Îi place la nebunie viteza. "Nimeni nu era dispus să investească în mine pentru că am fost clasificat: «pilot riscant». Odată, la o negociere, reprezentanta unei firme a spus că «Onoriu e impresionant. Ori e pe podium, ori în copac»".
Accident teribil
A trecut prin multe. "Dacă fiecare român mi-ar da un leu pentru fiecare accident, aş fi un om bogat", glumeşte Daniel. În aprilie, nepotul celebrilor lăutari Gabi Luncă şi Ion Onoriu, face 32 ani, dar pentru el totul se putea termina în 2006. Era seara meciului Middlebrough - Steaua şi chiar dacă străzile erau mai libere, o maşină nu i-a acordat prioritate în centrul Bucureştiului, iar Onoriu a intrat în plin cu un Kawasaki Ninja. 9 zile de comă, splină scoasă, stomac perforat şi coaste rupte. A scăpat miraculos după ce a trecut prin 20 de operaţii. Şi acum are o plasă în abdomen. "Acum trăiesc o viaţă nouă. Nu mi s-a întîmplat în concurs, dar am păţit-o pe stradă", povesteşte pilotul.
Cauciucuri cu sîrmă şi pompă de Logan
Pasiunea i-a rămas. Şi-a păstrat casca, combinezonul. A schimbat doar încălţările. A trecut pe 4 roţi. A urmat cursurile Şcolii de Pilotaj a lui Titi Aur. N-a mai păţit nimic şi a ieşit campion naţional cu un Mitsubishi Evo V. "Maşina a ţinut cu mine şi s-a adaptat după cum era nevoie. Cu pompă de servo de Logan, anvelope care au ajuns la sîrmă, 3 trepte de viteză. Mă mai cert cu Dumnezeu cînd nu-mi iese cum vreau e