Sistemul SMSender a fost implementat de Aquatim în luna octombrie a anului trecut, pentru mai multă eficienţă în comunicarea cu clienţii.
Astfel că, în ultimele luni, cetăţenii au fost anunţaţi pe telefonul mobil, prin mesaje scrise de întreruperile în furnizarea apei din zona lor de reşedinţă.
Mesajele transmise fac referire la programul de citire sau de mentenaţă al apometrelor sau reprezintă averitizări privind depăşirea perioadei de scadenţă a facturii. Clienţii care nu sunt acasă în ziua citirii contoarelor vor primi o înştinţare cu datele de contact necesare pentru a facilita citirea de regularizare.
Serviciul SMSender permite transmiterea automată, de pe calculator, a aceluiaşi mesaj către un număr mare de destinatari. Costurile sunt cele obişnuite de pe piaţa telefoniei mobile şi sunt suportate de Aquatim, fără a avea un impact asupra utilizatorilor. Prin acest serviciu, Aquatim aduce un plus de valoare prestaţiei sale, venind mai aproape de nevoile oamenilor.
Aquatim vrea să dezvolte o bază de date pe care să o folosească ca un instrument eficient de comunicare cu clienţii. Înscrierea în baza de date se face la sediul societăţii, la serviciul relaţii clienţi. Pentru a uşura înscrierea în baza de date, am pus la dispoziţia doritorilor şi un formular de înscriere on-line, pe prima pagină a site-ului www.aquatim.ro.