Profitul net al constructorului auto sud-coreean Hyundai a crescut în ultimul trimestru al anului trecut de aproape patru ori, faţă de aceeaşi perioadă din 2008, la 945,5 mld. woni (584 milioane euro), în timp ce vânzările au avansat cu 9,3%, la 9.650 mld. woni (5,9 mld. euro), potrivit Reuters. În ultimul trimestru din 2009, profitul operaţional a avansat cu 44%, comparativ cu intervalul similar din anul anterior, la nivelul record de 837,2 miliarde de woni (518 milioane euro).
Modelele populare, cu preţuri mici, şi marketingul eficient au ajutat grupul să-şi întărească poziţia pe pieţe importante precum SUA şi China, notează Reuters. Rezultatele de anul trecut reflectă succesul reorientării constructorului auto spre maşini de dimensiuni reduse şi efectele pozitive ale programelor de înnoire a parcurilor auto din diferite state. "Competiţia de pe piaţa auto globală se va înăspri, în condiţiile în care constructorii auto din SUA intră pe piaţă doar cu mărcile competitive, iar companiile nipone se aliniază pentru contraatac", se arată într-un comunicat al grupului. Pentru 2010, Hyundai intenţionează să majoreze vânzările cu 11%, la 3,46 de milioane de autoturisme, autobuze şi camioane. Producătorul auto are în plan, de asemenea, lansarea unei noi versiuni de Accent şi restilizarea Elantra, cea mai bine vândută maşină compactă a grupului.
Profitul net al constructorului auto sud-coreean Hyundai a crescut în ultimul trimestru al anului trecut de aproape patru ori, faţă de aceeaşi perioadă din 2008, la 945,5 mld. woni (584 milioane euro), în timp ce vânzările au avansat cu 9,3%, la 9.650 mld. woni (5,9 mld. euro), potrivit Reuters. În ultimul trimestru din 2009, profitul operaţional a avansat cu 44%, comparativ cu intervalul similar din anul anterior, la nivelul record de 837,2 miliarde de woni (518 milioane euro).
Modelele populare, cu preţuri