- Economic - nr. 470 / 29 Ianuarie, 2010 …Ne spun statisticile. Ritmul de crestere a vanzarilor de bunuri de larg consum, in moneda nationala, s-a redus cu cinci puncte procentuale, de la 22% la 17%, in perioada care a trecut din acest an. Cele mai dinamice categorii sunt, potrivit GfK Romania, ciocolata, produsele de ingrijire personala si de curatenie. Dintre acestea, deodorantele si samponul se afla in continuare pe un trend ascendent, inregistrand cresteri in volum in jur de 5%. In cosul produselor non-alimentare, printre categoriile care au inregistrat cresteri in volum se numara produsele universale de curatenie (peste 5%), balsamul de rufe sau produsele de curatat geamuri (ambele cu peste 10%). Pe locul secund s-au plasat alimentele si bauturile, care au crescut cu 17% in moneda nationala. Tabletele de ciocolata sunt printre cele mai dinamice categorii din cosul produselor alimentare (cu putin peste 20%). De asemenea, ritmul de crestere a vanzarilor de ulei s-a mentinut relativ constant, la 2%, in conditiile in care pretul a scazut. Totodata, segmentul bauturilor non-alcoolice, cafeaua macinata si apa minerala sunt printre categoriile care nu si-au diminuat ratele de crestere, atingand volume cu aproape 9% mai mari decat in aceeasi perioada a lui 2008. GHEORGHE GIURGIU - Economic - nr. 470 / 29 Ianuarie, 2010 …Ne spun statisticile. Ritmul de crestere a vanzarilor de bunuri de larg consum, in moneda nationala, s-a redus cu cinci puncte procentuale, de la 22% la 17%, in perioada care a trecut din acest an. Cele mai dinamice categorii sunt, potrivit GfK Romania, ciocolata, produsele de ingrijire personala si de curatenie. Dintre acestea, deodorantele si samponul se afla in continuare pe un trend ascendent, inregistrand cresteri in volum in jur de 5%. In cosul produselor non-alimentare, printre categoriile care au inregistrat cresteri in volum se numara produse