cheltuieli Într-un moment în care cuvintele de ordine sunt reduceri de costuri şi disponibilizări, sumele alocate de la bugetul de stat pentru reclamă şi publicitate au crescut, în 2010, cu circa 24%. Ministerul Mediului, care are prevăzut cel mai mare buget pentru acest an - un milion de lei (circa 240.000 de euro), va utiliza banii pentru „conştientizarea populaţiei în vederea reducerii cantităţii de deşeuri depozitate în locuri necorespunzătoare; promovarea împădurir
cheltuieli Într-un moment în care cuvintele de ordine sunt reduceri de costuri şi disponibilizări, sumele alocate de la bugetul de stat pentru reclamă şi publicitate au crescut, în 2010, cu circa 24%.
Ministerul Mediului, care are prevăzut cel mai mare buget pentru acest an - un milion de lei (circa 240.000 de euro), va utiliza banii pentru „conştientizarea populaţiei în vederea reducerii cantităţii de deşeuri depozitate în locuri necorespunzătoare; promovarea împăduririlor; promovarea folosirii bicicletei ca mijloc de transport nepoluant; conştientizarea publicului cu privire la efectele schimbărilor climatice; informarea şi educarea populaţiei cu privire la consumul durabil al resurselor naturale; extinderea spaţiilor verzi în localităţi etc“. În proiectul de buget pe 2010, Ministerul Justiţiei a primit pentru reclamă şi publicitate 633.000 de lei (circa 151.000 de euro), mai puţin decât anul trecut, bani ce vor fi utilizaţi numai pentru apariţia în Monitorul Oficial a ordinelor emise de instituţie, cea mai mare pondere având-o cele privind acordarea/redobândirea cetăţeniei, precum şi pentru publicarea în ziare a diverselor anunţuri. Trebuie precizat că, începând cu 2009, Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, aflat în subordinea Ministerului Justiţiei, a fost supus reorganizării, trecând de la finanţarea din venituri proprii la cea de la bugetul statului, astfel că, începând d