Peste 500 de mărci de prestigiu din toată lumea au fost prezente la Salonul Internaţional de lenjerie din capitala modei, iar Jolidon a fost singura firma românească prezentă. Delegaţia Jolidon a revenit, ieri, de la Paris aducând primele comenzi externe. În 2009, firma producătoare de lenjerie a vândut mai mult în străinătate decât în ţară.
Salonul Internaţional de lenjerie din Paris a avut loc între 23 şi 25 ianuarie
În primul rând, pentru prima oară în cele 47 de ediţii de când se organizează Salonul Internaţional de lenjerie de la Paris (SIL), manifestarea s-a desfăşurat împreună cu saloane prestigioase de profil, Pret a Porter, Accesoire Avenue, Eclat de Mode, Maroquinerie, Who`s Next, Interfiliere. Tot la categoria schimbări, organizatorii au renunţat la această ediţie la competiţia între firmele de specialitate, la care Jolidon a cucerit importante titluri în ultimii ani. Explicaţia: organizatorii doresc să transforme salonul într-un eveniment destinat marelui public, într-o locaţie prestigioasă din Paris. Timpul fiind scurt, s-a preferat înlocuirea competiţiei cu o petrecere şi cu o prezentare de pijamale.
Jolidon a dus la Paris noile colecţii Fashion, Clandestine şi Prelude (marca de lux), dintre care organizatorii şi stiliştii au ales 15 produse pentru prezentarea oficială care a avut ca temă tendinţele modei toamnă iarnă 2010-2011. Lenjeria Jolidon a mai fost prezentată şi la manifestările Body Unlimited şi Very Couture.
500 de mărci din toată lumea
Peste 500 de mărci de prestigiu din domeniul lenjeriei din toată lumea au fost prezente la Paris, iar Jolidon a fost singura firma românească prezentă. Pe parcursul manifestării au fost înregistraţi peste 20.000 de vizitatori. Zona în care a fost dispus standul Jolidon denumită „Be Essential“ a inclus mărci prestigioase, printre care Chantelle, Roberto Cavall