Tymbark Maspex Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata bauturilor necarbonatate, a luat decizia de a-si diviza partial activitatea, urmand ca productia de bauturi racoritoare sa fie transferata catre o noua firma.
Proiectul de divizare partiala a fost discutat in cadrul adunarii generale a asociatilor din data de 15 decembrie 2009.
“Dat fiind faptul ca dezvoltarea operationala a companiei Tymbark Maspex Romania a ajuns la un stadiu avansat pe piata romaneasca, in care activitatea desfasurata in cadrul Diviziei Dry se distinge in mod clar de activitatea desfasurata in cadrul Diviziei Wet, acestea fiind deja organizate, administrate si inregistrate separat in evidentele companiei, desprinderea Diviziei Wet de Divizia Dry si constituirea a doua entitati separate reprezinta un demers firesc, potrivit politicii de structurare a grupului Maspex atat la nivel international, cat si la nivelul fiecarei tari in care grupul Maspex desfasoara activitati. Si in Romania, grupul Maspex Wadowice intentioneaza sa dezvolte activitatea acestor divizii, astfel incat separarea celor doua activitati s-a dovedit a fi necesara, pentru o mai buna gestionare, precum si pentru o mai buna desfasurare a tuturor proceselor operationale”, a declarat pentru Wall-Street Krzysztof Grabowski (foto), presedinteTymbark Maspex Romania.
Astfel, activitatea operationala este organizata in prezent in doua divizii: Divizia Dry, care se ocupa de comercializarea produselor instant precum si a altor produse din portofoliu (paste fainoase Arnos etc.) si Divizia Wet, care se ocupa de comercializarea sucurilor, nectarurilor si bauturilor racoritoare. Activitatea ultimei divizii va fi transferata catre noua societate comerciala.
Divizia de sucuri a companiei detine brandurile Tymbark, Tedi, Ciao, Figo si Carotella Plus. Divizia de produse instant detine marcile La Fes