Societatea care se ocupa de lichidarea activelor la care a renuntat producatorul auto General Motors, in momentul cand a intrat in faliment, a cerut despagubiri de un miliard de euro de la producatorul german BMW, din cauza unei rupturi abuzive de contract.
In 2004, BMW incheiase un contract cu GM Powetrains, pentru conceperea si fabricarea unor cutii de viteze automate cu sase trepte, pentru masinile de teren X3 si pentru noul sau model compact, relateaza AFP, citata de Le Figaro.
Contractul prevedea livrarea a 200.000 de cutii de viteze pe an, la un pret de 1.200 de euro bucata, pana in 2015. Acestea ar fi trebuit fabricate incepand din 2008, intr-o fabrica din Strasbourg, unul din activele la care GM a renuntat in timpul procesului de restructurare sub protectia legii falimentului.
Insa productia nu a inceput niciodata. Potrivit reprezentantilor Motors Liquidation Company (MLC), care se ocupa de lichidarea activelor GM, BMW a modificat exigentele tehnice, inainte de a rupe contractul in totalitate, pe 10 decembrie 2009, lucru ce ar putea duce la inchiderea fabricii respective.
Potrivit unei surse din cadrul BMW, cutiile de viteza nu erau performante. MLC a contestat aceasta afirmatie si a cerut fie ca producatorul german sa respecte contractul, fie sa plateasca despagubirea aferenta.
Societatea care se ocupa de lichidarea activelor la care a renuntat producatorul auto General Motors, in momentul cand a intrat in faliment, a cerut despagubiri de un miliard de euro de la producatorul german BMW, din cauza unei rupturi abuzive de contract.
In 2004, BMW incheiase un contract cu GM Powetrains, pentru conceperea si fabricarea unor cutii de viteze automate cu sase trepte, pentru masinile de teren X3 si pentru noul sau model compact, relateaza AFP, citata de Le Figaro.
Contractul pre