Universitatea “Dunărea de Jos” din Galaţi şi-a făcut cont de Facebook şi Messenger. Pentru a se apropia cât mai mult de tineri,Departamentul Comunicare a postat mai multe filmuleţe de prezentare a universităţii pe site-ul youtube.com
Deşi are mai bine de 60 de ani existenţă, Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi nu se cramponează de metodele tradiţionale de promovare a activităţii şi apelează la forme „ultimul răcnet” de a se face cunoscută în rândul viitorilor studenţi.
Primul pas: conducerea Departamentului Comunicare din cadrul universităţii a creat un cont pe cunoscutul site de socializare „facebook.com” şi a postat mai multe filmuleţe de prezentare a facultăţilor pe site-ul „youtube.com”.
Pe Facebook cu dom’ profesor
„Momentan, facebook este cea mai mare şi serioasă reţea socială din lume, în România având peste 600.000 de utilizatori. Peste 70% dintre aceştia sunt tineri, aşa că se încadrează în grupul ţintă al Universităţii «Dunărea de Jos». Prin intermediul acesteia se pot transmite informaţii legate de evenimentele organizate de universitate”, spune Cristi Dumitru, şeful departamentului.
Apoi, departamentul Comunicare a trecut la crearea unui blog, care va fi administrat de universitate şi pe care se vor “urca” informaţii extrem de utile, atât pentru actualii studenţi cât şi pentru liceeni. Şi pentru că tot am vorbit despre liceeni, mai trebuie spus şi faptul că aceştia vor avea un site separat pentru viitoarea admitere.
Mai mult, oamenii care se ocupă de imaginea Universităţii Dunărea de Jos au semnat şi un parteneriat cu administratorii studentie.ro, pentru a promova universitatea în site-urile foarte accesate de tineri.
De asemenea, în colaborare cu Liga Studenţilor din Galaţi, universitatea a făcut o bază de date cu adrese de email ale studenţilor şi a creat un cont de messenger al departamentului