Este o perioada efervescenta in lumea Formulei 1, cand toate echipele isi prezinta noile monoposturi si noii piloti care le vor purta – asa cum spera fiecare dintre team manageri-, spre glorie.
Dintre toti constructorii, Renault surprinde in alegerea pilotilor, sau, cel putin, a celui de-al doilea pilot.
Daca zeci si zeci de ani nu a existat vreun pilot care sa vina din tarile est-europene, iata ca pentru sezonul 2010 firma franceza a pregatit o adevarata revolutie!
Dupa Zsolt Baumgartner, primul pilot crescut cu salam cu soia care a pilotat in Formula 1 pentru Minardi in prima jumatate a anilor 2000, fara sa obtina insa rezultate notabile, a venit randul polonezului Robert Kubica, in a doua parte a respectivului deceniu, sa apere valorile pilotajului de dincolo de (fosta) cortina, de data aceasta cu rezultate excelente!
Kubica a semnat devreme pentru Renault si astepta cu nerabdare sa-si cunoasca coechipierul. Pe “surse”, acesta urma sa fie Nick Heidfeld, rapidul si nonconformistul german. Stupoare, insa. Astazi, la prezentarea echipei, noul pilot desemnat este un…rus, pe numele sau Vitaly Petrov.
Astfel, fosta Regie Nationala a uzinelor Renault, devine prima echipa de F1 care isi pune sperantele in doi piloti est-europeni, recunoscand calitatea sportivilor din aceste tari. Si castigand un capital enorm de simpatie pe doua piete de desfacere extrem de importante pentru produsele marcii.
Pe cand un pilot roman in F1?
Este o perioada efervescenta in lumea Formulei 1, cand toate echipele isi prezinta noile monoposturi si noii piloti care le vor purta – asa cum spera fiecare dintre team manageri-, spre glorie.
Dintre toti constructorii, Renault surprinde in alegerea pilotilor, sau, cel putin, a celui de-al doilea pilot.
Daca zeci si zeci de ani nu a existat vreun pilot care sa vina din tarile est-europene, iata c