Grayling, compania globală de consultanţă în relaţii publice, afaceri publice, relaţii cu investitorii şi organizare de evenimente, s-a lansat săptămâna trecută, devenind a doua firmă din lume ca mărime, în topul marilor companii independente de comunicare. Grayling are 900 angajaţi în 70 birouri din 40 de ţări, în Europa, SUA, Orientul Mijlociu şi regiunea Asia Pacific, fiind proprietatea Huntsworth plc. Noul Grayling reuneşte trei mari companii de succes - Grayling, Trimedia, Mmd - care formează acum o companie globală de consultanţă, un concurent puternic pe scena mondială, oferind servicii integrate de comunicare, dar păstrându-şi moştenirea şi baza locală solidă de clienţi, pe fiecare piaţă individuală. În plus, Momentum din Orientul Mijlociu se alătură companiei Grayling, devenind Grayling Momentum. La fel, experţii în PR tehnologic de la Connecting Point Communications din San Francisco se alătură aceleiaşi companii, devenind Grayling Connecting Point. Grayling are obiective ambiţioase de creştere şi îşi propune să devină cea mai mare companie globală de consultanţă în relaţii publice, afaceri publice, relaţii cu investitorii şi organizare de evenimente, în următorii cinci ani.
Compania are acum o nouă identitate şi o nouă poziţionare: "La ora actuală, Grayling înseamnă o abordare nouă, într-o lume nouă. Pe pieţele actuale, dinamice şi în continuă schimbare, clienţii caută un nou tip de companie, care să îi ajute să înfrunte cu succes aceste provocări şi să beneficieze de orice oportunitate. Noi putem oferi acest mod de abordare proaspăt, pentru că noi înşine provenim dintr-o diversitate de medii, care ne oferă acces constant la creativitate şi inteligenţă colectivă", a declarat Michael Murphy CEO Grayling. În plus, Jan Simunek, director regional pentru Europa Centrală şi de Est, a declarat că este încrezător că partenerii şi clienţii din România vor