Pro TV negociază licenţa emisiunii gastronomice „MasterChef”, urmând să adauge încă o variantă celor câtorva zeci de show-uri de gen transmise deja de posturile TV româneşti. Sursa: TvMania
Orice post de televiziune care se respectă are în grila de programe cel puţin o emisiune culinară, în timp ce mulţi dintre realizatorii de show-uri s-au grăbit să se asigure că au în platou câte un bucătar care să adauge sare şi piper, după gust, numai cât să fie pe placul audienţei.
Posturi ca Euforia TV, Antena 1, TVR 1, Acasă sau Prima TV au deja în grila lor „ingredientul” principal, bucătarul, în timp ce Pro TV încă negociază pentru a obţine licenţa celui mai mare show culinar, „MasterChef”.
Concurs în bucătărie
Pro TV se află în tratative cu realizatorii unuia dintre cele mai mari show-uri culinare din lume, „MasterChef”, pentru a aduce licenţa în România, scrie Variety. Show-ul a fost vândut cu succes în suficient de multe ţări încât televiziuni din Noua Zeelandă, Grecia sau Norvegia să se străduiască în prezent să şi-l adauge în grilă.
Producţia, care aparţine companiei americane Fox (preluată de la BBC în noiembrie 2009), este un concurs deschis pentru bucătarii amatori care vor să-şi schimbe viaţa şi să facă din gătit o carieră.
Seria apare în trei versiuni, seria principală „MasterChef”, „MasterChef Profesionişti” (pentru bucătari de lucru) şi „Celebrity MasterChef”, în cadrul căruia se întrec concurenţi celebri.
În trustul Media Pro, televiziunea care în prezent se poate lăuda cu o emisiune culinară este Acasă TV. „Reţeta de acasă”, prezentată de Simona Mihăescu, prezintă, în 15 minute, toţi paşii care trebuie urmaţi pentru a avea la cină, de pildă, o mâncare delicioasă.
Nouă emisiuni culinare la Euforia şi un canal dedicat
Euforia TV, parte a trustul