"Intentia este buna, dar rezultatul, unul normal, prost", comenteaza pe site-ul DailyBusiness.ro un cititor care se semneaza "cefere", referindu-se la automatele de bilete amplasate incepand de vineri in Gara de Nord din Bucuresti. Afla ce raspuns a primit de la personalul CFR cand a cerut detalii despre faptul ca noile automate de bilete nu functionau, luni dimineata.
"... azi de dimineata (01 Feb) am incercat sa achizitionez un bilet de la aceste automate... care, bineinteles, nu functionau. In plus, doamnele de la ghiseu habar nu au de cum se folosesc automatele. raspunsul a fost chiar unul demn de CFR: cititi si dvs instructiunile, noi nu stim cum functioneaza", povesteste cititorul.
Contactat de catre DailyBusiness.ro, Adrian Vlaicu, directorul de marketing al CFR Calatori, a confirmat ca, momentan, automatele nu functioneaza "din cauza unei probleme de comunicare intre aparat si banca" (detalii despre contractul intre CFR si Raiffeisen gasiti aici). "Inca se lucreaza la rezolvarea problemei".
Doamnele de la ghiseu vor fi reinstruiteAdrian Vlaicu, director de marketing CFR
In privinta atitudinii personalului CFR, reclamata de cititorul DailyBusiness.ro, Vlaicu a replicat ca angajatele de la casierie au primit instructiuni clare in a le arata calatorilor cum se utilizeaza automatele. "Ele ar trebui sa iasa din ghiseu si sa ajute calatorii care nu se descurca".
"Oricum, saptamana aceasta va fi prezenta si o persoana desemnata special pentru a le arata calatorilor cum functioneaza automatele. Doamnele de la ghiseu vor fi reinstruite in legatura cu acest lucru. Sper ca un raspuns anormal, ca cel primit de cititorul dvs., sa fi fost doar un caz izolat. In astfel de cazuri, recomandam calatorilor sa ne informeze, inclusiv cu numarul ghiseului la care are loc incidentul", a spus oficialul CFR Calatori.
El a