Mulţi târgovişteni spun că au fost păcăliţi să-şi încheie abonamente, iar acum sunt obligaţi să le păstreze. La Protecţia Consumatorului au sosit zeci de reclamaţii privind costul facturilor, atât pentru telefonia fixă cât şi cea mobilă.
Ofertele care au apărut pe piaţă, în materie de telefonie mobilă, i-au captat pe mulţi dintre cei care vroiau servicii de calitate la preţuri rezonabile. Bucuria a durat, însă, până la primirea primelor facturi, spun oamenii, care fie din cauza sumelor exorbitante, fie pentru că preferă altă ofertă mai avantajoasă, au decis să renunţe la contracte. Este şi cazul unui târgoviştean de 40 de ani, care în urmă cu cinci ani a încheiat contract pe bază de abonament cu o cunoscută companie de telefonie mobilă. „Aveam nevoie de abonament special pentru firmă, aşa că acum câţiva am încheiat contractul cu Zapp, în baza căruia aveam şi acces la internet. În data de 26 ianuarie 2010 trebuia să îmi expire contractul şi am fost la ei cu câteva zile înainte de data expirării, ca să desfacem contractul. Însă, un reprezentant de - acolo mi-a spus că nu poate să desfacă acest contract, pentru că trebuia să fac cerere cu o lună înainte. Adică în 26 decembrie 2010, a doua zi de Crăciun, când nu lucra nimeni”, spune Emanoil.
„Sunt obligat să-mi plătesc abonamentul încă un an”
Pe motiv că nu a cerut rezilierea contractului cu o lună înainte, cei din cadrul companiei de telefonie mobilă l-au obligat pe târgoviştean să plătească serviciile, de care nu se foloseşte, încă un an. „Eu nu mă mai folosesc de acel abonament, nici măcar telefoanele luate de la ei nu le mai am, pentru că le-am înlocuit cu altele noi. Am găsit oferte mai avantajoase în altă parte şi până la urmă este dreptul meu să aleg, nu sunt obligat să accept să dau nişte bani din buzunar de dragul companiei. Dacă nu se rezolvă amiabil problema, o să iau măsuri legal