Înmatriculările de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare noi Dacia din Franţa au avut în ianuarie cea mai mare creştere de pe piaţa locală, de 133%, comparativ cu aceeaşi lună din 2009, la 8.155 de maşini, potrivit Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).Cota de piaţă a Dacia a urcat, în ianuarie, de la 2% în 2009 la 4%. În funcţie de numărul înmatriculărilor, constructorul auto a devansat mărci precum Audi, Seat, Toyota, Nissam Hyundai, Opel, Fiat, Me
Înmatriculările de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare noi Dacia din Franţa au avut în ianuarie cea mai mare creştere de pe piaţa locală, de 133%, comparativ cu aceeaşi lună din 2009, la 8.155 de maşini, potrivit Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
Cota de piaţă a Dacia a urcat, în ianuarie, de la 2% în 2009 la 4%. În funcţie de numărul înmatriculărilor, constructorul auto a devansat mărci precum Audi, Seat, Toyota, Nissam Hyundai, Opel, Fiat, Mercedes sau BMW.
Înmatriculările de autoturisme noi Dacia au crescut în ianuarie cu 121%, faţă de aceeaşi lună din 2009, la 7.552 maşini. Pe sectorul autovehiculelor destinate pasagerilor, producătorul auto a avut o cotă de piaţă de 4,4%, faţă de 2,3% în ianuarie 2009.
Creştere de 13% a înmatriculărilor totale
Pe piaţa franceză au fost înmatriculate în total, în ianuarie, 201.918 de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare noi, în creştere cu 13%, comparativ cu perioada similară de anul trecut.
Pentru Renault, proprietarul producătorului auto român, înmatriculările au urcat în ianuarie cu aproape 56%, la 60.258 de unităţi, ceea ce a conferit grupului o cotă de piaţă de circa 30%.
Renault a fost devansat, însă, de PSA Peugeot Citroen, cu 67.173 de autoturisme şi autovehicule comerciale uşoare noi înmatriculate în ianuarie, în creştere cu 14,3% fa