Seful La Redoute, Alexandru Diaconu, si-a propus primul loc al pietei pana la jumatatea acestui anLa Redoute Romania, companie fondata printr-un parteneriat cu grupul francez omonim la finalul lui 2008, isi propune sa ocupe primul loc pe piata articolelor vestimentare online si prin catalog pana la jumatatea anului acesta, dupa ce grupul Quelle, care detinea pozitia de cvasimonopol pe piata locala, si-a anuntat falimentul la nivel global. La Redoute isi disputa insa suprematia in Romania cu rivalii germani de la Otto si cu francezii de la 3 Suisses.
Otto a reintrat pe piata la inceputul acestui an, pe cont propriu, dupa ce se retrasese in primavara lui 2009 dintr-un parteneriat cu o firma a grupului RTC. De luat in calcul sunt si francezii de la 3 Suisses, care au intrat pe piata locala in primavara anului trecut.
Chiar si Quelle, fostul lider de piata, ar putea sa nu fie un adversar iesit complet din cursa. Filiala din Romania a Quelle a fost achizitionata de compania Panatek Investment Group din Satu Mare, la inceputul anului curent, in urma unei tranzactii cu o valoare confidentiala. Firma isi va pastra pentru moment denumirea si va livra produse pana la finalizare stocului multinationalei, dupa care va incepe cautarea unui nou furnizor, conform revistei Money Express.
Oricum, o revenire a Quelle ar fi dificila, comenteaza seful La Redoutte, Alexandru Diaconu.
"Incepand cu jumatatea acestui an putem afla concret cine este pe primul loc. Quelle creaza un gol care trebuie umplut. Noi suntem principalii potentiali ocupanti ai primei pozitii, dar si cei de la Otto sau francezii de la 3 Suisses au sanse", a spus Alexandru Diaconu, directorul AD First Company, prin care este operat La Redoute.
Diaconu si-a exprimat prima oara ambitiile de a deveni lider chiar la momentul intrarii pe piata, in noiembrie 2008. Termenul pe