Alexandru Diaconu, directorul general AD First Company, importatorul brandului La Redoute in Romania, a declarat ca in primul an de functionare a magazinului online de articole vestimentare nu a reusit sa atinga cifra de afaceri propusa, de 2,1 mil. euro, dar ca nu se afla departe de acest obiectiv.
Diaconu a precizat ca magazinul a inregistrat profit dupa primul an de la lansarea pe piata autohtona, in noiembrie 2008, iar pentru finalul lui 2010 asteapta "un profit contabil semnificativ", fara a preciza suma tintita.
In primul an de functionare, magazinul a atras 15.000 de clienti, atat cat s-a estimat initial. Pentru 2010, seful companiei mizeaza pe o crestere a numarului de clienti, fara a avansa vreo cifra.
Diaconu estimeaza ca piata de comert online si prin catalog pentru articole vestimestare a fost in 2009 de 12 milioane de euro, iar pentru 2010 prevede o stagnare. Alexandru Diaconu, directorul general AD First Company, importatorul brandului La Redoute in Romania, a declarat ca in primul an de functionare a magazinului online de articole vestimentare nu a reusit sa atinga cifra de afaceri propusa, de 2,1 mil. euro, dar ca nu se afla departe de acest obiectiv.
Diaconu a precizat ca magazinul a inregistrat profit dupa primul an de la lansarea pe piata autohtona, in noiembrie 2008, iar pentru finalul lui 2010 asteapta "un profit contabil semnificativ", fara a preciza suma tintita.
In primul an de functionare, magazinul a atras 15.000 de clienti, atat cat s-a estimat initial. Pentru 2010, seful companiei mizeaza pe o crestere a numarului de clienti, fara a avansa vreo cifra.
Diaconu estimeaza ca piata de comert online si prin catalog pentru articole vestimestare a fost in 2009 de 12 milioane de euro, iar pentru 2010 prevede o stagnare.