La un an de la intrarea pe piaţa de vânzări prin catalog din România, La Redoute se luptă pentru primul loc după ce poziţia principalului concurent, Quelle, se clatină. Lupta nu poate fi uşoară mai ales că în peisaj şi-au făcut apariţia nemţii de la Otto şi francezii de la 3 Suisses. Potrivit lui Alexandru Diaconu, directorul general AD First Company, firma care a adus franciza La Redoute în România, falimentul la nivel internaţional al Quelle a însemnat o zdruncinare seri
La un an de la intrarea pe piaţa de vânzări prin catalog din România, La Redoute se luptă pentru primul loc după ce poziţia principalului concurent, Quelle, se clatină. Lupta nu poate fi uşoară mai ales că în peisaj şi-au făcut apariţia nemţii de la Otto şi francezii de la 3 Suisses.
Potrivit lui Alexandru Diaconu, directorul general AD First Company, firma care a adus franciza La Redoute în România, falimentul la nivel internaţional al Quelle a însemnat o zdruncinare serioasa a business-ului acesteia pe piaţa locală. De acest lucru însă pot profita atât brandul pe care îl reprezintă cât şi noii intraţi pe piaţă.
"Este greu de spus dacă vom ocupa în acest an primul loc pe piaţă, însă ştim că suntem pe picior de egalitate cu noii noştri concurenţi", a declarat Alexandru Diaconu. Acesta a precizat că sigur se va asista la o schimbare a ierarhiei, iar Quelle va avea cel mai mult de suferit.
Aceasta se află în mare dificultate după ce compania-mamă, Arcandor, şi-a anunţat falimentul. Cu toate acestea, surse din piaţă, susţin că filiala din România a fost achiziţionaţă de o companiei locală. Chiar şi aşa, după cum spune Diaconu, impactul problemelor cu care s-a confruntat Quelle nu va dispărea.
În ceea ce priveşte schimbările aduse de noua ierarhie de pe piaţa vânzărilor de fashion prin catalog, Diaconu a declarat că cei mai câştigaţi vor fi clienţii. "Aceştia vor benefic