Neconcordanţe între tariful afişat şi cel înscris pe biletele eliberate, spaţii unde clienţii riscă să se accidenteze şi lipsa tarifelor percepute pentru închirierea echipamentului sunt principalele nereguli găsite de comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului în urma controalelor făcute la 51 de patinoare din ţară. Sursa: Sorin Antonescu
De exemplu, la un patinoar din Harghita nu erau afişate tarifele pentru ora de patinaj, iar la unul din Satu-Mare nu era anunţat cât costă închirierea echipamentului.
În judeţele Prahova, Baia Mare, Mehedinţi şi Bucureşti s-a constatat că la unii operatori economici nu erau asigurate dotările corespunzătoare pentru prestarea serviciului: mocheta din zona de acces în patinoar era deteriorată, spaţiile şi dotările prezentau riscul accidentărilor, grupurile sanitare erau neîncălzite, lipseau stingătoare de incendiu sau erau în afara termenului de valabilitate.
Comisarii ANPC au mai constatat neafişarea la loc vizibil a informaţiilor privind condiţiile de închiriere a patinelor (Neamţ) şi neconcordanţe între tariful afişat şi cel înscris pe biletele eliberate (Galaţi).
Au fost verificate 51 de patinoare din toată ţara, depistându-se abateri la 26. S-au aplicat 12 amenzi contravenţionale, în valoare de 21.400 de lei, şi 14 avertismente. Trei patinoare au fost închise temporar din cauza neregulilor găsite.
Dacă sunteţi nemulţumiţi de serviciile de pe patinoare puteţi să sunaţi la 021.312.12.75 sau să trimiteţi o reclamaţie pe office@anpc.ro