Coca-Cola HBC Romania, cel mai mare jucator de pe piata locala a bauturilor racoritoare, a alocat anul trecut pentru activitatile de training aproximativ un milion de euro, a declarat Simona Popovici, country human resources manager al companiei.
“Pentru trainingul oferit atata intern, cat si extern, am bugetat un milion de euro anul trecut. Pentru 2010, bugetul de training este putin mai mic, comparativ cu 2009”, afirma Popovici.
Pentru a putea furniza sesiuni de instruire tuturor angajatilor, compania colaboreaza cu 10 firme externe de training, la care se adauga trainingul sustinut de departamentul de HR si de furnizorii de tehnologie, in cazul implementarii unei noi linii de business cu cerinte tehnologice specifice.
Cu toate ca, raportat la cifra de afaceri inregistrata in 2008, de 550 milioane de euro, bugetul de training din 2009 este reprezentativ, in conditiile crizei, Popovici apreciaza ca anul trecut a fost unul dificil, in care Coca-Cola HBC si-a continuat politica de eficientizare a activitatii, prin inchiderea fabricii de la Iasi.
In luna august 2009, compania a decis sa transfere capacitatea de productie a fabricii de la Iasi in Republica Moldova, in conditiile in care unitatea producea cu preponderenta pentru respectiva zona. Depozitul din Iasi s-a reorganizat intr-un centru de distributie in cadrul infrastructurii existente, iar operatiunile de vanzari, financiar, marketing si resurse umane isi continua activitatea in Iasi.
Activitatile de productie din Floreni au fost transferate la fabrica din Poiana Negri, pregatita in acest sens printr-un program de investitii, Coca-Cola HBC ramanand cu trei unitati de productie -Timisoara, Poiana Negri, si Ploiesti - jumatate din numarul celor detinute in 2007 in momentul initierii procesului de restructurare.
In cei doi ani de regandire a business-ului, aproximativ 200 de