Noua versiune Ovi Maps cu navigaţie auto şi pietonală gratuită a fost descărcată de peste 1,4 milioane de ori, după aproape două săptămâni de la lansare, a anunţat astăzi compania. „În medie, aplicaţia este descărcată o dată pe secundă, 24 de ore pe zi,” a afirmat Anssi Vanjoki, Vicepreşedinte Executiv, Nokia. Pragul de 1 milion de descărcări a fost atins la o doar o săptămână după lansare. Succesul noii versiuni Ovi Maps este un element cheie al st
Noua versiune Ovi Maps cu navigaţie auto şi pietonală gratuită a fost descărcată de peste 1,4 milioane de ori, după aproape două săptămâni de la lansare, a anunţat astăzi compania.
„În medie, aplicaţia este descărcată o dată pe secundă, 24 de ore pe zi,” a afirmat Anssi Vanjoki, Vicepreşedinte Executiv, Nokia. Pragul de 1 milion de descărcări a fost atins la o doar o săptămână după lansare.
Succesul noii versiuni Ovi Maps este un element cheie al strategiei Nokia de a fi lider pe piaţa hărţilor mobile, a navigaţiei şi a serviciilor bazate pe locaţie. Prin valorificarea investiţiei sale în NAVTEQ, Nokia a reuşit să elimine costurile asociate navigaţiei auto şi pietonale, activând rapid o bază de utilizatori foarte extinsă, căreia îi poate oferi noi funcţii, conţinut şi servicii bazate pe locaţie.
Chinezii, cei mai interesaţi de Ovi Maps
La 31 ianuarie 2010, cele 5 ţări în care noua versiune Ovi Maps a fost descărcată cel mai frecvent erau China, Italia, Regatul Unit, Germania şi Spania. Cele mai populare 5 dispozitive Nokia pe care a fost instalată aplicaţia descărcată au fost Nokia 5800 XpressMusic, Nokia N97 mini, Nokia N97, Nokia 5230 şi Nokia E72.
„Există un interes imens pentru navigaţie GPS pe telefoane mobile. Estimăm că la sfârşitul anului 2009 existau deja 25,9 milioane de utilizatori activi ai navigaţiei GPS pe telefoane mobile”, a afirmat Chris Jones, Vicepreşedinte & Analist