Sorin Ene (28 de ani), zis şi Hai, unul dintre cei mai tari „drifteri” din România, recunoaşte că, în urmă cu câţiva ani, participa la cursele de maşini din centrul Capitalei. Driftingul înseamă deraparea controlată a maşinii de către pilot. Deşi este unul dintre cele mai noi sporturi extreme din România, mulţi şoferi îşi tocesc roţile la competiţii de drift.
Pe vremea când încă făcea întreceri pe bulevardele bucureştene, Sorin Ene spune că nu era expus arestării. „Nu exista riscul să faci puşcărie pentru aşa ceva. Se dădeau doar amenzi. Acum, cei care încă practică riscă dosar penal, ceea ce este mult mai grav“, explică tânărul poreclit Hai.În urmă cu şase ani, „racerii” erau în vizorul poliţiştilor rutieri, care-i şi urmăreau prin oraş. Mulţi dintre ei s-au şi accidentat în timp ce goneau cu maşinile.
Citiţi şi:
Tupeu de şofer în Bucureşti: 163 km/oră
Băiatul lui Adrian Năstase, în topul vitezomanilor din Capitală
„Micuţu’ (n.r. - Mihai Bănaru, fost preşedinte al celui mai mare club de maşini tunate din România) a fost unul dintre cei mai tari
Un alt prieten al lui Hai a făcut un accident în timpul unei curse pe Autostrada Soarelui, când încă nu era terminată. Tânărul era la volanul unui Opel Cadet, s-a rostogolit la 140 de kilometri pe oră şi, din fericire, nu a păţit nimic.
Alt teren de antrenament: parcările
În timp, Hai a găsit o altă modalitate de a-şi consuma surplusul de adrenalină şi a-şi exercita pasiunea pentru automobilism fără să se pună pe sine sau pe cei din jur în pericol: drifting-ul.
Si