Heineken România are doi noi directori începând cu luna februarie. Liana Petre este noul director de Resurse Umane, iar Paul Markovits ocupă poziţia de Director de Marketing al Heineken România. Liana Petre îl înlocuieşte pe Eduard Radu, care a deţinut poziţia de Director Resurse Umane din septembrie 2007. Începând cu luna aceasta, el ocupă poziţia de Sales Capabilities Manager. Noul director de Resurse Umane al Heineken România are o experienţă de peste 10 ani în managemen
Heineken România are doi noi directori începând cu luna februarie. Liana Petre este noul director de Resurse Umane, iar Paul Markovits ocupă poziţia de Director de Marketing al Heineken România.
Liana Petre îl înlocuieşte pe Eduard Radu, care a deţinut poziţia de Director Resurse Umane din septembrie 2007. Începând cu luna aceasta, el ocupă poziţia de Sales Capabilities Manager.
Noul director de Resurse Umane al Heineken România are o experienţă de peste 10 ani în managementul resurselor umane, top management, precum şi domeniul comercial.
Înainte de a se alătura echipei Heineken România, Liana Petre a ocupat poziţia de Director General interimar în cadrul companiei GrECo International. Anterior acestei poziţii, ea a ocupat postul de Manager Resurse Umane în cadrul Provident Financial în România, în perioada 2006 – 2009, precum şi în compania Lear Corporation România, în perioada 2003 – 2006.
Paul Markovits este noul Director de Marketing al Heineken România, începand cu data de 15 februarie 2010. El îl înlocuieşte pe Marius Meleşteu, care a deţinut această poziţie în perioada 2005 – 2009 şi care a decis să aleagă o nouă oportunitate în carieră.
Noul Director de Marketing are o experienţă de peste 17 ani în marketing strategic pe pieţele internaţionale, cu precădere pe cele din Europa Centrală şi de Est.
Anterior acestei numiri, Paul a ocupat diferite pozi