După ce la sfârşitul anului trecut, premierul Emil Boc şi ministrul Transporturilor Radu Berceanu se lăudau cu finalizarea primilor 42 de kilometri ai autostrăzii Transilvania, în 2010 ar putea rămâne fără "realizări" pe acest traseu.Potrivit purtătorului de cuvânt al companiei americane Bechtel, care se ocupă de lucrările la această autostradă, programul de lucru ar putea fi serios afectat în acest an din cauza lipsei finanţării. "Nu există o claritate a programului de lu
După ce la sfârşitul anului trecut, premierul Emil Boc şi ministrul Transporturilor Radu Berceanu se lăudau cu finalizarea primilor 42 de kilometri ai autostrăzii Transilvania, în 2010 ar putea rămâne fără "realizări" pe acest traseu.
Potrivit purtătorului de cuvânt al companiei americane Bechtel, care se ocupă de lucrările la această autostradă, programul de lucru ar putea fi serios afectat în acest an din cauza lipsei finanţării.
"Nu există o claritate a programului de lucru în lipsa unei coerenţe a finanţării. Bugetul ministerului pe anul în curs nu acoperă nici măcar datoria pe anul trecut faţă de Bechtel", a explicat pentru Capital.ro, Bogdan Sgârcitu, reprezentantul Bechtel.
Disponibilizările bat la uşă
Mai mult, potrivit agenţiei Mediafax, Bechtel, ar putea efectua concedieri colective, din cauza datoriilor Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), urmând ca disponibilizaţii să primească plăţi compensatorii.
"Regretăm că trebuie să luăm în considerare o asemenea măsură. Vom continua consultările cu sindicatele şi vom căuta soluţii pentru a micşora pe cât posibil numărul poziţiilor care vor fi reduse", a declarat directorul proiectului Autostrada Transilvania, Michael Swinford.
Prea mulţi angajaţi pentru volumul de muncă
Bechtel susţine că volumul de lucru este prea mic pentru numărul actual de salar