Niste prieteni lucrează la un proiect online de anunțuri de mica publicitate. Normal, există și o fază de documentare, care presupune și studierea ”concurenței”. Mai exact ce există pe piață în domeniu. Și multe sunt minunățiile pe care le permite internetul. Dar una mi-a atras atenția în mod deosebit și nu pot fi într-atât de egoist încât să o țin doar pentru mine.
Site-ul se intitulează marketauto.ro. Și prima fereastră care se deschide arată precum cea de mai jos (mă rog, sunt mai multe imagini random, cu același mesaj). O frumusețe, nici îmbrăcată, nici dezbrăcată, precum în basmele lui Petre Ispirescu te îndeamnă provocator: ”INTRA”. Ca pasionat de mașini, aflat în căutarea automobilului visurilor tale, ai putea refuza o asemenea ofertă?
Intri și, într-adevăr, dai peste anunțuri de vânzări de mașini. Respectând întocmai ”standardul” de marketing în domeniu: fiecare mașină nud îți este prezentată de către o fată străină, se înțelege, în aceleași ipostaze ”de basm”:
Curiozitatea te împinge mai departe și vrei să afli cine sunt ”noi” din meniul site-ului. Astfel, primul lucru pe care îl afli e că: ”Pamela spune că oferta e OK”:
Chiar așa ”OK” să fie oferta? Verifici pe trafic.ro, unde sunt înregistrați, și afli că în ultima săptămâna au avut 1.119 clienți unici. Răsufli ușurat. Până la urmă, mai există, totuși, și un simț al ridicolului. Din partea userilor, se înțelege. Ș-am încălecat pe-o șa și v-am spus și povestioara asta. Acum puteți ”IEȘI”. De pe marketauto.ro, normal . Că vorba aceea: mare e grădina internetului și mulți au sărit gardul. Când poarta era deschisă.
Niste prieteni lucrează la un proiect online de anunțuri de mica publicitate. Normal, există și o fază de documentare, care presupune și studierea ”concurenței”. Mai exact ce există pe piață în domeniu. Și multe sunt minunățiile pe care le permite inte