Veniturile grupului japonez Sony au crescut cu 3,9% în perioada octombrie-decembrie, al treilea trimestru al anului fiscal 2009-2010, la 2.237 miliarde yeni (17,7 miliarde euro), de la 2.154 miliarde yeni în perioada corespunzătoare a anului anterior. Sony a înregistrat profit operaţional pentru prima dată în ultimele cinci trimestre, datorită relansării operaţiunilor pe segmentul televizoarelor, iar grupul şi-a redus prognoza privind pierderea operaţională pentru anul fiscal 2009-
Veniturile grupului japonez Sony au crescut cu 3,9% în perioada octombrie-decembrie, al treilea trimestru al anului fiscal 2009-2010, la 2.237 miliarde yeni (17,7 miliarde euro), de la 2.154 miliarde yeni în perioada corespunzătoare a anului anterior.
Sony a înregistrat profit operaţional pentru prima dată în ultimele cinci trimestre, datorită relansării operaţiunilor pe segmentul televizoarelor, iar grupul şi-a redus prognoza privind pierderea operaţională pentru anul fiscal 2009-2010.
Profitul net al Sony a urcat, în ultimul trimestru din 2009, la 79,2 miliarde yeni (627 milioane euro), de la 10,4 miliarde yeni în perioada corespunzătoare a anului anterior. Profitul operaţional s-a plasat la 146,1 miliarde yeni (1,15 miliarde euro), comparativ cu o pierdere operaţională de 18 miliarde yeni în octombrie-decembrie 2008.
Sony a derulat un program de reducere a costurilor şi eficientizare în 2009, care a constat în principal în concedieri şi închiderea unor unităţi de producţie, reuşind astfel să depăşească recesiunea mondială şi să consolideze profitabilitatea diviziei de televizoare, aflată într-o situaţie dificilă.
Grupul a confirmat prognoza de venituri pentru anul fiscal care se va încheia la 31 martie, de 7.300 miliarde yeni (57,85 miliarde euro), faţă de 7.730 miliarde yeni în anul fiscal 2008-2009.Totodată, Sony anticipează o pierdere operaţională de 3