Prioritatea grupului elvetian Goldbach Media pentru anul acesta pe piata din Romania, unde este prezent prin ARBOmedia-EMI si ARBOinteractive, este sa-si dezvolte afacerile in domeniul digital, dar intentioneaza sa continue si operatiunile de presa scrisa si radio. Situatia economica nu este "propice" pentru a renunta la acestea, asa cum planuia grupul cand a preluat ARBOmedia, in urma cu un an si jumatate, spune Klaus Kappeler, CEO Goldbach Media. Acesta vorbeste, intr-un interviu pentru HotNews.ro, despre intentiile Goldbach in 2010, an care, pe plan local, a inceput cu schimbarea conducerii ARBOmedia Romania-EMI Romania.
Compania elvetiana Goldbach Media, specializata in vanzari de publicitate in mediile interactive, a preluat grupul german ARBOmedia in urma cu un an si jumatate. Goldbach anunta, atunci, un ragaz de doi ani pentru gasirea unei solutii pentru operatiunile de presa scrisa desfasurate in Romania prin EMI, companie afiliata ARBOmedia, activitate care nu se afla in aria de expertiza a Goldbach. Anul trecut, EMI a vandut pachetele pe care le detinea in mai multe publicatii locale si a inchis altele, ramanand in prezent cu Ziarul de Iasi si Viata Libera Galati. La inceputul acestui an, seful ARBOmedia Romania-EMI Romania, Silviu Ispas, a fost inlocuit de Thomas Landolt, CEO ARBOmedia AG si sef peste operatiunile internationale ale grupului Goldbach Media. Schimbarea a ridicat pe piata media noi semne de intrebare privind viitorul activitatilor ARBO in Romania, altele decat cele dedicate mediilor interactive, ce constituie principala zona de interes a Goldbach si care sunt desfasurate de ARBOinteractive.
Klaus Kappeler pentru HotNews.ro - informatia pe scurt:
Din cauza crizei si pentru ca eu personal am o experienta de 15 ani in domeniul presei scrise, vom continua sa dezvoltam activitatile de vanzari pentru presa scrisa si operatiun