Ministerul Transporturilor a anunţat că Bechtel ştia încă din prima lună a anului 2009 că priorităţile de realizare a obiectivelor de infrastructură s-au schimbat, iar Autostrada Transilvania a căzut pe locul trei.Potrivit unui comunicat al ministerului de resort, ministrul Radu Berceanu le-a transmis americanilor încă din luna ianuarie 2009 lista priorităţilor sale, şi anume:1. proiectele realizate cu cofinanţare europeană, prin fonduri nerambursabile2. proiectele realizate cu
Ministerul Transporturilor a anunţat că Bechtel ştia încă din prima lună a anului 2009 că priorităţile de realizare a obiectivelor de infrastructură s-au schimbat, iar Autostrada Transilvania a căzut pe locul trei.
Potrivit unui comunicat al ministerului de resort, ministrul Radu Berceanu le-a transmis americanilor încă din luna ianuarie 2009 lista priorităţilor sale, şi anume:
1. proiectele realizate cu cofinanţare europeană, prin fonduri nerambursabile
2. proiectele realizate cu cofinanţare europeană, prin fonduri rambursabile (BEI, BERD, etc)
3. proiectele realizate direct de la bugetul de stat
"Nu", exproprierilor în avans
Mai mult, dat fiind faptul că Autostrada Transilvania este un obiectiv finanţat cu bani de la bugetul de stat, CNADNR precizează că "nu o să exproprieze niciodată terenuri pe care un constructor va lucra doar peste 2-3 ani". Compania de Autostrăzi a explicat că acest lucru nu ar însemna nimic altceva decât blocarea banilor alocaţi din buget.
Nu în ultimul rând, Ministerul Transporturilor a adăugat că reprezentanţii Bechtel ar fi trebui să se aştepte încă de anul trecut la "diminuarea drastică a sumelor alocate pentru lucrări direct de la bugetul de stat", începând cu acest an.
Drept urmate, MTI a propus companiei americane Bechtel găsirea unor soluţii alternative de finanţare, c