Dacă în anul 1962 aveaţi 18.000 de dolari şi voiaţi să-i investiţi, aţi fi putut să cumpăraţi aur. Dacă aţi fi vândut acest aur în 2010, aţi fi putut avea în buzunar acum 570.000 de dolari, ţinând cont de preţul actual al metalului galben. Sau... aţi fi putu să cumpăraţi un Ferrari 250 GTO, care în 1962 valora tot în jur de 18 - 20.000 de dolari, dar care acum valorează de 1.000 de ori mai mult, adică aproximativ 20 de milioane de dolari. Maşi
Dacă în anul 1962 aveaţi 18.000 de dolari şi voiaţi să-i investiţi, aţi fi putut să cumpăraţi aur. Dacă aţi fi vândut acest aur în 2010, aţi fi putut avea în buzunar acum 570.000 de dolari, ţinând cont de preţul actual al metalului galben.
Sau... aţi fi putu să cumpăraţi un Ferrari 250 GTO, care în 1962 valora tot în jur de 18 - 20.000 de dolari, dar care acum valorează de 1.000 de ori mai mult, adică aproximativ 20 de milioane de dolari.
Maşina face parte dintr-unul dintre cele mai rare modele existe la ora actuală: doar 36 de unităţi în toată lumea şi a fost scoasă la licitaţie la un preţ estimat între 16 şi 20 de milioane de dolari.
Experţii consideră că maşinile de colecţie sunt o alternativă la investiţiile în acţiuni, fiind mult mai profitabilă. Totuşi, acest gen de investiţie se adresează unui număr foarte limitat de oameni, întrucât sumele sunt extrem de mari.