Aproape jumătate dintre românii de la oraş cu vârsta de peste 18 ani consideră că, în contextul crizei financiare, anul trecut s-au făcut mai multe promoţii, oferte speciale, reduceri de preţuri, tombole şi concursuri la produsele alimentare, relevă un studiu prezentat de compania Mercury Research. La produsele nealimentare doar 40% dintre orăşeni au observat mai multe promoţii, pe când 46% sunt de părere că nu au fost diferenţe semnificative faţă de anii anteriori.
Ironia face că, în ciuda promoţiilor şi reducerilor, jumătate dintre românii din zonele urbane să declare că preşurile la produsele alimentare au crescut. Un procent asemănător, 44%, afirmă că şi preţurile la produsele nealimentare au urcat în această perioadă.
Si mai multe reclame
Orăşenii sunt de părere în proporţie de 39% că, în perioadă de criză, au fost mai multe reclame TV la produsele alimentare, deşi numărul lor a scăzut cu circa 148.081 faţă de anul trecut, potrivit datelor Alfa Cont, iar 49% consideră că numărul reclamelor a rămas la fel. Doar 10% au observat numărul în scădere al reclamelor TV.
Situaţia este asemănătoare şi în ceea ce priveşte reclamele TV la produsele nealimentare. 51% nu au observat nicio diferenţă, 39% consideră că în 2009 au fost mai multe reclame TV decât anul precedent, iar 10% au perceput mai puţine reclame.
Aproape jumătate dintre românii de la oraş cu vârsta de peste 18 ani consideră că, în contextul crizei financiare, anul trecut s-au făcut mai multe promoţii, oferte speciale, reduceri de preţuri, tombole şi concursuri la produsele alimentare, relevă un studiu prezentat de compania Mercury Research. La produsele nealimentare doar 40% dintre orăşeni au observat mai multe promoţii, pe când 46% sunt de părere că nu au fost diferenţe semnificative faţă de anii anteriori.
Ironia face că, în ciuda promoţiilor şi reducerilor, jumătate din