Grapefruit şi Arcsett au creat conceptul pentru relansarea reţelei de magazine UPC România, al doilea mare operator de cablu TV de pe piaţa din România. Noa viziune a fost implementată într-un prim magazin pilot (concept store), deschis pe 27 ianuarie 2010 în Bucureşti. Plecând de la viziunea brandului UPC Grapefruit a identificat tipurile de interacţiuni şi zonele funcţionale, a definit fluxul de circulaţie şi a creat componentele de branding ale noului concept. Arcsett a creat
Grapefruit şi Arcsett au creat conceptul pentru relansarea reţelei de magazine UPC România, al doilea mare operator de cablu TV de pe piaţa din România. Noa viziune a fost implementată într-un prim magazin pilot (concept store), deschis pe 27 ianuarie 2010 în Bucureşti.
Plecând de la viziunea brandului UPC Grapefruit a identificat tipurile de interacţiuni şi zonele funcţionale, a definit fluxul de circulaţie şi a creat componentele de branding ale noului concept. Arcsett a creat conceptul arhitectural, designul de retail şi a furnizat servicii de management de proiect şi implementare pentru magazinul pilot.
„Am avut ocazia să creăm o experienţă cu totul altfel pentru clienţii UPC. Ne-am gândit în primul rând la cei cu fobie faţă de tehnologii complexe şi am simplificat totul până când totul a devenit accesibil tuturor celor care ar intra în magazin”, a declarat Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit.
Primul magazine are o suprafaţă de aproximativ 130 mp şi este situat în Şoseaua Mihai Bravu Nr. 35.
Modul în care este amenajat magazinul permite vizitatorilor să interacţioneze cu produsele, în cadrul zonei „demo”, unde pot fi încercate cele mai noi produse şi servicii UPC (DVR, HD, WiFi, etc.). Clienţii au de asemenea la dispozitie touch-screen-uri prin care pot accesa singuri informaţiile de care au nevoie, acesta fiind un prim pas către implementarea