Amazon.com, cel mai mare magazin online din lume, a cumpărat producătorul de ecrane flexibile şi sensibile la atingere Touchco, în încercarea de îmbunătăţi ecranul celui mai popular e-book reader din lume, Kindle. Touchco este o companie specializată în producerea de ecrane sensibile la atingere. Compania produce ecrane care pot fi folosite la e-book readere şi alte dispozitive folosind o nouă tehnologie denumită „interpolating force-sensitive resistance” (IFSR). Amaz
Amazon.com, cel mai mare magazin online din lume, a cumpărat producătorul de ecrane flexibile şi sensibile la atingere Touchco, în încercarea de îmbunătăţi ecranul celui mai popular e-book reader din lume, Kindle.
Touchco este o companie specializată în producerea de ecrane sensibile la atingere. Compania produce ecrane care pot fi folosite la e-book readere şi alte dispozitive folosind o nouă tehnologie denumită „interpolating force-sensitive resistance” (IFSR).
Amazon plănuieşte să integreze compania în divizia sa hardware Lab126, din Cupertino, California. Amazon foloseşte, în prezent, la e-readerele sale tehnologia companiei E-ink, care a fost achiziţionată anul trecut de taiwanezii de la Prime View pentru 215 milioane de dolari.
Poziţia Amazon, ameninţată de Sony şi Apple
Tehnologia „touch” este foarte populară la dispozitivele e-reading. Steve Haber, şeful diviziei de business reading la Sony, a declarat că versiunea Touch a dispozitivului Sony Reader se vinde mult mai bine decât versiunea mai ieftină, non-touch, Pocket Edition.
Steven Kessel, vicepreşedinte la Amazon.com, declara în luna octombrie a anului trecut că din punct de vedere tehnic ar fi foarte uşor să introducă un ecran sensibil la atingere pe Kindle. „Am ales să nu introducem un touchscreen deoarece acesta reduce claritatea şi lizibilitatea. Un astfel de ecran este mai strălucitor şi reduce cantit