Agentia de branding Brands & Bears a castigat licitatia organizata de Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT) pentru realizarea identitatii vizuale a proiectului "Inscrieri Timpurii 2010". Bugetul pe care il va gestiona agentia este asigurat exclusiv de agentiile membre ANAT, a declarat pentru DailyBusiness.ro Corina Martin, presedintele ANAT.
Programul "Inscrieri timpurii 2010" a fost lansat in ianuarie si presupune reduceri de pret de pana la 30% la vacantele cumparate din timp. Pachetele turistice din cadrul acestui program pot fi solicitate exclusiv prin agentiile de turism membre ANAT.
La licitatia castigata de Brands & Bears au participat, in total, 15 agentii de branding, printre care Brandstalk (parte a The Group), Brand Cover, Advice Group Media, Q/C/D/Advertising, Hippos, Spiral Design.
Desi programul "Inscrieri Timpurii" este sustinut de Ministerul Turismului, banii pe care ii va gestiona Brands & Bears sunt alocati doar de agentiile de turisn membre ANAT.
"Ministerul Turismului va decide ce buget va aloca promovarii campaniei Turist in Romania in 2010, campanie din care face parte si 'Inscrieri Timpurii'. ANAT si Brands & Bears au un buget cu mult mai mic, care acopera doar logo-urile, machete de program, flyere. Valoarea bugetului este nesemnificativa", a declarat Corina Martin.
"Brandingul Inscrieri Timpurii nu este cofinantat de Ministerul Turismului, ci doar sustinut", a precizar Martin.
Brands & Bears este o agentie independenta, full service, care opereaza din 2002. In 2009 a obtinut premiul industriei de publicitate Silver Effie pentru campania de lansare a berii Redds, din portofoliul Ursus Breweries. Printre clientii companiei se numara Knorr, Rexona, ING Bank, HVB Bank, Grupul de presa Ringier, KIA Motors, Finansbank, JTI etc. Agentia de branding Brands & Bears a castigat li