YouTube a lansat, luna trecută, un nou serviciu de închiriere de filme de lung metraj, contra cost, şi în zece zile a reuşit să adune 10.709 dolari. Serviciul YouTube de închirere de filme a debutat cu cinci filme independente prezentate la Sundance Film Festival. Cele cinci filme, „The Cove”, „One too many mornigs”, „Homewrecker”, „Children of Invention” şi „Bass Ackwards” au fost disponibile zece zile, iar în acest timp au f
YouTube a lansat, luna trecută, un nou serviciu de închiriere de filme de lung metraj, contra cost, şi în zece zile a reuşit să adune 10.709 dolari.
Serviciul YouTube de închirere de filme a debutat cu cinci filme independente prezentate la Sundance Film Festival. Cele cinci filme, „The Cove”, „One too many mornigs”, „Homewrecker”, „Children of Invention” şi „Bass Ackwards” au fost disponibile zece zile, iar în acest timp au fost închirate de 2,864 de ori, aducând companiei un profit de 10,709 dolari.
Preţul unui film este de 3,99 de dolari, iar plata se face prin intermediul sistemului de plăţi online Google Checkout.
Cel mai vizionat film a fost „The Cove” – 1.103 vizualizări. Celelalte filme au fost urmărite după cum urmează „One too many mornigs” - 340, „Homewrecker” - 355, „Children of Invention” - 490, „Bass Ackwards” - 396.
Cei de la YouTube nu văd un eşec în noul serviciu. „Ne-a depăşit aşteptările”, a declarat Chris Dale, purtătorul de cuvânt al YouTube. „Este normal ca astfel de filme obscure şi indepedente să nu aibă un impact prea mare” a adăugat acesta.
YouTube poartă de mai multă vreme discuţii cu o serie de studiouri de film, precum Lionsgate Entertainment, Sony and Warner Brothers privind oferte de filme ale acestora care ar putea fi închiriate online prin intermediul YouTube.
SURSA: 20minutos.es