Grupul german de construcţii Max Bögl este interesat să participe în acest an la mai multe proiecte în România, precum magistrala V a metroului, centura Deva-Orăştie sau unele lucrări de mediu."Urmărim două proiecte mari, respectiv ocolirea în regim de autostradă Deva-Oraştie şi magistrala V a metroului, dar şi unele proiecte pentru infrastructura de mediu, pentru realizarea de gropi de gunoi ecologice", a declarat Romeo Boţocan, directorul pentru România al grupului german
Grupul german de construcţii Max Bögl este interesat să participe în acest an la mai multe proiecte în România, precum magistrala V a metroului, centura Deva-Orăştie sau unele lucrări de mediu.
"Urmărim două proiecte mari, respectiv ocolirea în regim de autostradă Deva-Oraştie şi magistrala V a metroului, dar şi unele proiecte pentru infrastructura de mediu, pentru realizarea de gropi de gunoi ecologice", a declarat Romeo Boţocan, directorul pentru România al grupului german, citat de Mediafax.
Oferte până în 2 martie pentru magistrala V
Pentru proiectul de realizare a magistralei V a metroului, Drumul Taberei-Universitate-Pantelimon, Metrorex a anunţat că aşteaptă până la 2 martie oferte pentru lucrări estimate la 1,16 miliarde lei la structura de rezistenţă în cadrul secţiunii Râul Doamnei - Haşdeu (Opera).
Şoseaua Deva-Orăştie, cu o lungime de 32,8 kilometri, va fi un tronson din viitoarea autostradă Piteşti-Sibiu-Deva-Nădlac. Contractul pentru construcţia şoselei, estimat la peste 250 milioane euro, fără TVA, urma să fie atribuit în luna octombrie a anului trecut, dar licitaţia a fost contestată, iar procedurile vor fi reluate în luna februarie.
Afaceri în creştere pentru Max Bögl în România
Afacerile consolidate ale Max Bögl în România s-au majorat anul trecut de la 50 de milioane de euro la aproape 75 milioan