(Ne)deszăpezirea străzilor a costat o sumă record, iar gropile rămase după topirea gheţii pot fi considerate „bonus”. În schimb, pentru reabilitarea carosabilului, anul trecut, s-au alocat doar trei miliarde de lei, suficiente pentru doar şapte străzi deja numai bune de reparat.
NU RATA:
Capcană pentru şoferi
Guvernul vrea să facă autostrada Braşov-Mureş pe banii Bechtel
Primăria face investiţii cu banii altora
Străzile Galaţiului arată ca după bombardament. Gropile nu se mai numără cu zecile, ci cu sutele şi asta pe principalele artere rutiere din oraş. Este suficient să dăm doar câteva exemple. Craterul care s-a format pe suprafaţa carosabilă în zona Ultimului Leu şi o altă groapă care rivalizează cu Valea Prahovei au apărut în zona staţiei de autobuz de la magazinul General.
Străzile Brăilei şi Nicolae Bălcescu, dar şi bulevardul Siderurgiştilor, pe porţiunea dintre Casa Roşie şi Inelul de Rocadă sunt atât de denivelate încât, la volan, ai senzaţia că participi la un test drive cu maşina pe teren accidentat. Situaţia nu trebuie să ne mire ţinând cont de nivelul investiţiilor făcute pentru reabilitarea carosabilului în 2009.
Conform informaţiilor furnizate de Primăria Galaţi, anul trecut s-au cheltuit doar trei miliarde de lei pentru refacerea cu covor asfaltic a străzilor Portului, Jiului, Dr. Carnabel şi balastarea străzilor Nămoloasa, Alei I-II-III (cartier Traian Nord) şi a drumurilor de acces spre Bădălan şi Cimitirul Israelit. În contrapondere, pentru deszăpezirea din acest an, au fost alocate nu mai puţin de opt miliarde de lei.
Dumitru Nicolae vine cu scuze
Prima reacţie este cea de stupefacţie la auzul informaţiei că s-au cheltuit opt miliarde de lei pentru deszăpezire când toată lumea ştie că în această iarnă, zăpada şi gheaţa au fost stăpâne pe străzile g