UPC, numarul doi pe piata locala de cablu TV, l-a recrutat pe Dragos Militaru - market operations director la divizia Coca-Cola pentru Europa de Sud - Est, pe pozitia de director de marketing, ramasa libera dupa demisia Ralucai Milin din septembrie 2009, au declarat pentru ZF surse de pe piata locala telecom. El ar urma sa-si preia functia de la UPC la inceputul lunii viitoare.
Contactati de ZF, reprezentantii UPC nu au comentat informatia pana la inchiderea editiei.
Dragos Militaru, omul care a integrat producatorul local Dorna in sistemul Coca-Cola si a adus pe piata locala primele automate pentru distributia produselor companiei, a intrat in sistemul Coca-Cola in anul 1995 pe pozitia de agent de vanzari. Dupa trei ani si mai multe avansari in functie a trecut la departamentul de marketing al companiei. In anul 2001, Militaru a coordonat dezvoltarea portofoliului Coca-Cola pe piata locala a bauturilor necarbonatate, ca si new product development manager, iar dupa achizitia imbuteliatorului roman de apa minerala Dorna, el a condus integrarea businessului in sistemul Coca-Cola.
Militaru este absolvent al Politehnicii din Bucuresti.
Raluca Milin, director de marketing si vanzari al UPC, care lucra in companie inca din anul 2001, si-a dat demisia in septembrie 2009. Absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Milin a mai lucrat pentru Connex (Vodafone). Plecarea Ralucai Milin marca restructurarea completa a top-managementului UPC, proces demarat in februarie 2008 prin plecarea directorului financiar Dragos Tanase si urmat, la o distanta de cateva zile, de numirea de catre actionari a unui nou CEO, Jack Mikaloff. Ulterior, din companie au mai plecat directorul de comunicare, juridic si al diviziei de business.
UPC a anuntat recent ca noul sef al vanzarilor door to door este Larry Steed, unul dintre primii oameni din echipa de