Un abonat din Giubega-Dolj acuză Romtelecom că l-a tras pe sfoară cu instalarea internetului. Omul susţine că a fost sfătuit să-şi instaleze un post telefonic pentru a primi semnal la internet. După ce a încheiat un contract pe doi ani pentru telefon, internetul nu a mai venit.
Furnizorul de telefonie, internet şi cablu TV Romtelecom SA a intrat în gura clienţilor din comuna doljeană Giubega. Recent, am primit la redacţie o sesizare din partea lui Florian Ioţa, care susţine că a fost păcălit de companie. Acesta spune că în urmă cu un an a solicitat Romtelecom conectarea la internet, dar că s-a ales doar cu postul de telefonie fixă. „În urmă cu un an, am făcut o cerere la Romtelecom, în care am solicitat instalarea internetului la adresa de domiciliu, din comuna Giubega. Mi s-a cerut să instalez o linie telefonică, pentru că altfel nu este posibil. S-a deplasat o echipă a Romtelecom, a instalat telefonul, dar internetul nici până în prezent nu este instalat. Nu am dorit postul telefonic, dar am fost nevoit să-l instalez, pentru internet. De un an plătesc abonament fără să-mi fie necesar şi mai trebuie să achit un an, pentru că am încheiat contract pentru doi ani“, afirmă Florin Ioţa. Practic, omul spune că a fost dus de nas. Reporterii GdS s-au deplasat la sediul Romtelecom din Craiova, însă acolo nu s-a putut discuta cu nimeni. Compania s-a restructurat şi a mai păstrat la Craiova doar câţiva funcţionari, care nu vor să aibă de a face cu presa. Ulterior, la deranjamente, am primit un răspuns din partea Gabrielei Pascu, angajată a companiei. „Este necesară introducerea postului telefonic, pentru că internetul este furnizat pe suportul liniei telefonice. Există o cerere din partea domnului Ioţa, înregistrată pe 25 octombrie 2009. Este în aşteptare deoarece în prezent nu avem resurse tehnice pentru internet“, ne informează aceasta. Totodată, Gabriela Pascu spune c