Thomas Tzokas explică de ce "bwin" se axează doar pe internet şi sfătuieşte: "Pariaţi doar pentru distracţie, nu pentru a trăi"
Dacă nu e cea mai importantă casă de pariuri din lume, aşa cum se spune pe site-ul oficial, atunci în mod cert are cea mai mare expunere. Şi asta pentru că "bwin", căci despre ea este vorba, se regăseşte pe tricourile celor mai galonate echipe din istoria fotbalului, ţinînd cont de numărul de trofee cîştigat de cele două grupări, AC Milan şi Real Madrid.
La 39 de ani, Thomas Tzokas este director la "bwin" pentru toată Europa de Est, plus ţările baltice, plus cele din Balcani. E grec, chiar din Atena, dar s-a şcolit în America, la New York. "Pentru cineva din Balcani e foarte greu să ajungă într-o astfel de poziţie", se mîndreşte. "Noi trebuie să muncim de trei ori mai mult decît un neamţ, un francez sau un englez, căci există multe idei preconcepute".
De 3 ani, în agenda sa zilnică intră şi România. "Cunosc piaţa de aici pentru că înainte am lucrat la OTE, eram şef la publicitate. Am ccrezut şi cred încă în posibilităţile de creştere ale acestei ţări, chiar şi acum, în timp de criză".
- Thomas, cîţi clienţi aveţi în România?
- E o întrebare la care nu pot să-ţi răspund. E o chestiune comercială, competiţională, înţelegi?
- De ce doar pe internet?
- Noi credem că internetul reprezintă viitorul. Lumea e din ce în ce mai mult dependentă de internet. Se discută pe internet, se cumpără de pe internet, de ce nu s-ar putea paria şi pe internet? Acum 10 ani, lumea rîdea cînd auzea de Google, acum 5 ani se întîmpla la fel cu Facebook. Lumea se mişcă.
- Dar nu e un dezavantaj pentru voi?
- Poate că alţii, mă refer la concurenţă, fac mai mulţi bani acum. Dar noi ne gîndim la viitor. Iar viitorul e în on-line. Pînă la urmă, te întreb eu pe tine, ce e mai uşor?