PROMISIUNE În noul său format, ziarul nostru va acorda un spaţiu mai generos cazurilor de protecţia consumatorului. Sursa: Hepta
Pagina de „Protecţia consumatorului” va fi, şi în noul EVZ, o zonă importantă a ziarului şi va avea mai multe apariţii într-o săptămână. La fel ca până acum, vom prezenta cazuri în care sunt încălcate drepturile consumatorilor şi ne vom implica activ pentru respectarea lor.
Ce putem face
Reporterii „Evenimentului zilei” care se ocupă de subiectele prezentate în paginile de „Protecţia consumatorului” pot doar să publice povestea dumneavoastră, să ceară punctul de vedere al părţii incriminate şi al specialiştilor în protecţia consumatorilor, dar nu ei sunt cei care pot da verdicte sau amenzi.
De asemenea, nu vă pot însoţi la procese sau să vă reprezinte prin avocaţi. Însă, împreună, putem lupta pentru mai multă civilizaţie între clienţi şi furnizorii de servicii sau de produse.
Cum ajunge un caz în ziar
De fiecare dată când vă simţiţi nedreptăţiţi, de fiecare dată când con si deraţi că nu v-au fost respectate drepturile de consumator, scrieţi-ne la consumator@evz.rosau pe adresa Dimitrie Pompeiu, nr. 6, sector 2, Bucureşti.
Pentru ca un caz să ajungă în ziar, este nevoie să ne furnizaţi toate detaliile, astfel încât povestea să fie corectă şi completă. Dacă alegeţi varianta reclamaţiei prin e-mail, aveţi grijă să furnizaţi un număr de telefon la care veţi fi contactaţi în cel mai scurt timp.
În plus, pentru ca povestea să fie publicată e bine să ne tri miteţi copii (nu acte originale!) după toate documentele care pot întări spusele dumneavoastră.
Cablu TV şi asigurările, cele mai reclamate
De la debutul paginii de „Protecţia consumatorului”, în urmă cu mai bine de un an, cele mai multe reclamaţii primite de la ci