Infinit Solutions semnează campania naţională Anul Honda în zodiacul auto, ce rulează începând cu ianuarie 2010.
"Începem anul cu o campanie optimistă şi o ofertă pe măsură pentru iubitorii Honda. 2010 demarează în forţă, iar asocierea cu astrologia subliniază pozitivismul de care dăm dovadă. Anul Honda în zodiacul auto îmbină cu succes zona raţională, pragmatică reprezentată prin ofertele disponibile, cu cea emoţională într-o perioadă în care astrologia este foarte în vogă", a declarat Alex Cernătescu, President & CEO Infinit Solutions.
Campania Anul Honda în zodiacul auto are la bază cele mai sigure predicţii ale anului în ceea ce priveşte achiziţionarea noii maşini, şi, de ce nu, aduce beneficii înnoirii parcului auto. Cu declinări pe Internet, Radio, POSM şi OOH campania de comunicare se desfăşoară în perioada ianuarie - aprilie 2010.
"Dorim să începem anul cu o serie de oferte atractive - astfel, plecând de la o poziţionare clar definită am creat un concept incitant, optimist, care să poată exprima cât mai concret propunerea noastră. De asemenea subliniază caracterul avangardist al brandului prin includerea în vizualurile campaniei a codurilor QR, ce trimit vizitatorii direct pe pagina de oferte de pe site-ul Honda, printr-o simplă scanare a acestora cu telefonul mobil", a afirmat Ovidiu Repanovici - Sales&Marketing Director Honda Trading România.
Infinit Solutions semnează campania naţională Anul Honda în zodiacul auto, ce rulează începând cu ianuarie 2010.
"Începem anul cu o campanie optimistă şi o ofertă pe măsură pentru iubitorii Honda. 2010 demarează în forţă, iar asocierea cu astrologia subliniază pozitivismul de care dăm dovadă. Anul Honda în zodiacul auto îmbină cu succes zona raţională, pragmatică reprezentată prin ofertele disponibile, cu cea emoţională într-o perioadă în care astrologia este foarte în vogă", a de