Uniunea Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) susţine că şoferii vehiculelor comerciale cu masa mai mare de 3,5 tone sunt discriminaţi prin restricţionarea circulaţiei acestora pe drumurile publice în zonele ninsori şi viscol. Mai mult, UNTRR susţine că şoferii de vehiculelor comerciale "au o pregătire mult mai avansată în domeniul conducerii vehiculelor pe drumurile publice, precum şi un comportament la volan mult mai precaut decât conducătorii de vehicule cu masa
Uniunea Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) susţine că şoferii vehiculelor comerciale cu masa mai mare de 3,5 tone sunt discriminaţi prin restricţionarea circulaţiei acestora pe drumurile publice în zonele ninsori şi viscol.
Mai mult, UNTRR susţine că şoferii de vehiculelor comerciale "au o pregătire mult mai avansată în domeniul conducerii vehiculelor pe drumurile publice, precum şi un comportament la volan mult mai precaut decât conducătorii de vehicule cu masa mai mică de 3,5 tone".
De asemenea, UNTRR cere eliminarea restricţiilor menţionate datorită scopului comercial reglementat prin contracte al deplasărilor efectuate de vehiculele cu masa mai mare de 3,5 tone.
"E şi vina CNADNR"
Pe de altă parte, UNTRR consideră că în cazul în care un drum sau o secţiune de drum este afectată de ninsori şi viscol, acest lucru este cauza în parte şi de incompetenţa administratorului drumurilor (CNADNR), iar traficul "trebuie restricţionat complet până la momentul degajării drumului".