Youtube a castigat 10.709 de dolari in prima luna de cand este disponibil serviciul de inchiriere a filmelor, dar este hotarat sa il extinda in ciuda sumei foarte mici.
Site-ul de video-sharing a semnat luna trecuta un acord cu Festivalul de Film Sundance prin care cinci filme independente erau puse la dispozitia utilizatorilor contra sumei de 3,99 de dolari. Acestea au fost vazute de 2.684 de ori in primele zece zile, scrie New York Times.
Astfel de cifre nu ar trebui sa ingrijoreze alte servicii de acest fel, printre care iTunes, Amazon sau Netflix, care are sase milioane de utilizatori.
Google spune, insa, ca e fericit de rezultatele testului si ca asteptarile le-au fost depasite. Reprezentantii Google sunt multumiti in special pentru ca au atras un public mai mare pentru filmele independente care nu ar fi fost vazute decat de cateva sute de oameni.
Serviciul oferit de Youtube este intradevar bun pentru producatorii independenti care castiga tot mai putin din distributia traditionala. In cazul celor de la Sundance Film Festival, mai putin de unul din patru filme au avut parte de distributie comerciala.
Youtube a castigat 10.709 de dolari in prima luna de cand este disponibil serviciul de inchiriere a filmelor, dar este hotarat sa il extinda in ciuda sumei foarte mici.
Site-ul de video-sharing a semnat luna trecuta un acord cu Festivalul de Film Sundance prin care cinci filme independente erau puse la dispozitia utilizatorilor contra sumei de 3,99 de dolari. Acestea au fost vazute de 2.684 de ori in primele zece zile, scrie New York Times.
Astfel de cifre nu ar trebui sa ingrijoreze alte servicii de acest fel, printre care iTunes, Amazon sau Netflix, care are sase milioane de utilizatori.
Google spune, insa, ca e fericit de rezultatele testului si ca asteptarile le-a