Jucătorii din această industrie susţin că în prima lună din 2010 putem observa o dezgheţare a pieţei, vizibilă pe toate mediile
După un an în care piaţa locală de publicitate a fost marcată de efectele scăderii bugetelor alocate pentru comunicare, se pare că prima lună din acest an a venit cu o dezgheţare a acestei industrii.
Ştefan Iordache, COO Leo Burnett Group susţine că, prin comparaţie, cu ianuarie 2009, în acest an se poate observa o dezgheţare a pieţei de publicitate, vizibilă pe toate mediile. "Însă, această înviorare nu însemnă că deja sunt formate premisele pentru mai bine, ci că ştim cum să acţionăm în perioade de stagnare. Dar chiar şi aşa, noi privim anul acesta cu optimism", a declarat reprezentantul Leo Burnett, pentru Curierul Naţional.
De asemenea, Mihaela Nicola, CEO The Group, ne-a spus că pentru agenţia pe care o conduce prima lună din acest an a fost mai activă decât aceeaşi perioadă din 2009. "Ianuarie 2010 a fost mai activă decât prima lună din 2009. Mai plină decât anticipam şi mai febrilă decât se anunţa", a arătat aceasta.
Ogilvy: Am muncit într-un ritm neaşteptat de alert
Şi pentru Ogilvy începutul de an a foarte aglomerat. "Anul a început furtunos pentru noi. Din 4 ianuarie încoace am realizat 4 campanii integrate (incluzând şi spoturi tv), am lansat 2 campanii digitale de anvergură, am participat deja la câteva pitch-uri, am câştigat, am mai şi pierdut. Între timp, am fost invitaţi la Londra de către unul dintre clienţii noştri, care ne-a anunţat că am câştigat un premiu regional pentru unul din cele mai spectaculoase evenimente organizate de Ogilvy Action anul trecut.
Acum câteva zile am văzut rezultatele ultimului research al indicatorilor de brand ai unuia dintre cei mai dinamici dintre clienţii noştri: cresc. Pe scurt: am trăit şi am muncit într-un ritm neaşteptat de alert. Mai