eMAG, cel mai mare retailer IT&C din Romania, le va permite clientilor sa returneze orice produs in termen de 30 de zile de la data achizitiei, cu 20 de zile mai mult decat termenul minim impus de legislatie - actiune prin care retailerul vrea sa atraga mai multi clienti si sa creasca increderea in companie.
In prima faza, returnarea fara costuri in interiorul termenului de 30 de zile este valabila doar pentru achizitiile realizate in perioada 8 februarie - 30 aprilie 2010. Serviciul se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice. Orice client eMAG care nu este multumit de alegerea facuta poate returna produsul prin curier sau direct la showroom. Singura conditie care trebuie respectata la re tur nare este ca produsul sa fie adus impreuna cu toate accesoriile livrate, fara urme de uzura sau deteriorari, in ambalajele originale, potrivit companiei.
In functie de optiuni, produsul returnat poate fi inlocuit cu unul mai potrivit nevoilor proprii sau clientului ii poate fi restituita integral valoarea platita. "Prin serviciul lansat, oferim o garantie suplimentara de 30 de zile in care clientul poate folosi efectiv produsul ales, iar daca asteptarile sunt diferite, poate fi consiliat pentru o alegere mai buna", a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.
eMAG, cel mai mare retailer IT&C din Romania, le va permite clientilor sa returneze orice produs in termen de 30 de zile de la data achizitiei, cu 20 de zile mai mult decat termenul minim impus de legislatie - actiune prin care retailerul vrea sa atraga mai multi clienti si sa creasca increderea in companie.
In prima faza, returnarea fara costuri in interiorul termenului de 30 de zile este valabila doar pentru achizitiile realizate in perioada 8 februarie - 30 aprilie 2010. Serviciul se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice. Orice client eMAG care nu