Pentru Ioan Niculae, fabrica de bioetanol de la Zimnicea este doar inceputul pariului pe biocarburanti. Omul de afaceri ar vrea sa investeasca in noi capacitati de productie de bioetanol, pentru a concura cu producatorii de profil est-europeni.
Deocamdata, a vandut aproape o treime din productia de bioetanol din 2010 si se pregateste sa deschida in martie, la Alexandria, o benzinarie cu carburant cu continut mare de bioetanol. "Este un proiect-pilot, iar dupa lansarea acestei statii voi avea negocieri cu marile retele de benzinarii din Romania pentru a pune pompe cu E85 (carburant cu pana la 85% bioetanol - n. r.) intr-una din retelele de benzinarii deja existente".
El spera ca astfel sa inceapa si in Romania vanzarea de masini precum Dacia MCV cu bioetanol, model care se vinde deja in tarile scandinave, Franta, Austria si Polonia. Dincolo de bioetanol, Niculae se concentreaza in 2010 pe dezvoltarea afacerii de transport fluvial, dupa ce a cumparat in urma cu doi ani, de la austriecii de la Alpine, SCAEP Giurgiu Port, compania care administreaza sase porturi la Dunare, dar si pe integrarea afacerilor Interagro, concentrate din 2010 exclusiv pe industrie.
www.businessmagazin.ro
Pentru Ioan Niculae, fabrica de bioetanol de la Zimnicea este doar inceputul pariului pe biocarburanti. Omul de afaceri ar vrea sa investeasca in noi capacitati de productie de bioetanol, pentru a concura cu producatorii de profil est-europeni.
Deocamdata, a vandut aproape o treime din productia de bioetanol din 2010 si se pregateste sa deschida in martie, la Alexandria, o benzinarie cu carburant cu continut mare de bioetanol. "Este un proiect-pilot, iar dupa lansarea acestei statii voi avea negocieri cu marile retele de benzinarii din Romania pentru a pune pompe cu E85 (carburant cu pana la 85% bioetanol - n. r.) intr-una din retelele de benzinarii deja existente"