Google a platit 5 milioane de dolari pentru a difuza o reclama de 60 de secunde in timpul Superbowl, finala campionatului nord-american de fotbal american.
Compania ar fi platit pentru difuzarea spotului Parisian Love, in ultima parte a finalei campionatului american de fotbal NFL, circa 5 milioane de dolari, avand in vedere ca, la editia trecuta Superbowl, 30 de secunde de reclama au costat 2,5 milioane de dolari, scrie The Guardian.
Miscarea este complet surprinzatore pentru Google, avand in vedere ca detinatorul celui mai mare motor de cautare este celebru tocmai pentru faptul ca nu a avut niciodata nevoie de reclama si cu atat mai putin de vreun spot video.
Mai mult, difuzarea reclamei in timpul celui de-al treilea sfert al Superbowl a fost anuntat chiar de presedintele Google, Erich Schmidt, printr-un mesaj pe Twitter, in care acesta nu a putut sa nu remarce ca "a inghetat iadul".
Expertii spun ca decizia Google de a cheltui milioane de dolari pentru o astfel de reclama vine in urma presunii tot mai mari exercitate de concurenti, in special de motorul de cautare Bing, produs de Microsoft.
Chiar daca reclama nu a fost tocmai pe placul criticilor, se poate spune ca scopul acesteia a fost atins din plin. Superbowl a inregistrat anul acesta un nou record de audienta, fiind vizionat de 106 milioane de telespectatori, in Statele Unite, iar stirea despre gestul in sine a facut inconjurul lumii, de mai multe ori.
Google a platit 5 milioane de dolari pentru a difuza o reclama de 60 de secunde in timpul Superbowl, finala campionatului nord-american de fotbal american.
Compania ar fi platit pentru difuzarea spotului Parisian Love, in ultima parte a finalei campionatului american de fotbal NFL, circa 5 milioane de dolari, avand in vedere ca, la editia trecuta Superbowl, 30